Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Βραβειάκι του BLOG


Ένα βραβειάκι έλαβα από το φιλικό ιστολόγιο της Σουλτάνας Μάνεση στις 24/02 και την ευχαριστώ θερμά, όπως και όλους όσους παρακολουθούν  τις αναρτήσεις του blog:

Ήρθε λοιπόν η ώρα να αυτοσυστηθώ σύμφωνα με τη δεοντολογία και να χαρίσω με τη σειρά μου το βραβείο σε 11 Blogs:
  • Κατάγομαι από την Κορινθία και πιο συγκεκριμένα:

        αλλά μεγάλωσα επί το πλείστον στην Αθήνα                                          

  • Έχασα τον πατέρα μου σε ηλικία 15 ετών και εκείνη την ημέρα μάλλον χάθηκε το ένα μου πόδι….στη ζωή
  • Εδώ και 10 χρόνια μετά το διορισμό μου περιπλανιέμαι σαν τον Οδυσσέα στις Κυκλάδες με έδρα τη Νάξο
  • Είμαι απαλή σαν το λούτρινο αρκουδάκι τον Αρθρούρο σύμβολο στο blog μου μα αρκετές φορές χρειάζεται να δείχνω το σπαθί μου όταν με αναγκάζουν…
  • Αγαπώ τα παιδιά και αρκετές φορές παρασύρομαι από τον αυθορμητισμό και την αφοπλιστική τους ειλικρίνεια και προτιμώ να είμαι μάχιμη στην τάξη και δημιουργική, απέχοντας από «αξιώματα»
  • Αντιπαθώ την ίντριγκα και το κακόβουλο κουτσομπολιό
  • Πιστεύω στις αξίες και τα όνειρα
  • Λατρεύω τα ταξίδια και την περιπέτεια
  • Οι νέες τεχνολογίες ξεκίνησαν το 2002 για μένα μετά από παρότρυνση ενός...κακού λύκου.
  • Το blog ξεκίνησε το 2008 ως συνέπεια της εκπαίδευσής μου σε ΠΑΚΕ Αττικής ως επιμορφώτρια Β΄Επιπέδου στις ΤΠΕ, αλλά διακόπηκε βιαίως από «καλοθελητές»
  • Αποτελεί μια προσπάθεια απόδειξης -όπως και τόσα ιστολόγια συναδέλφων- σε συναδέλφους  εκπαιδευτές ΠΕ70 ότι ο υπολογιστής στο Νηπιαγωγείο που δουλεύει διαρκώς με project και αναζητά υλικό, δεν είναι έπιπλο στην τάξη, αλλά εργαλείο της δουλειάς μας.
Σας αφιερώνω το τραγούδι που κάποτε το στήριγμά μου μου αφιέρωσε:


Με τη σειρά μου χαρίζω το βραβείο και εύχομαι "keep walking "στα παρακάτω φιλικά ιστολόγια Νηπιαγωγών:

5 σχόλια:

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

Α!ΣΥΗΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ !!!!!!!

Eλένη Μαμανού είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ !!!!

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ !ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ!
ΤΙΜΗ ΜΟΥ!!!!!!

ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΓΑΣΙΑ είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΧΑΡΙΣΑΤΕ ΣΤΗ "ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ"!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΥΡΓΙΚΟ ΣΑΣ ΕΡΓΟ!!!!!!!!

Μαρία Μπούσιου είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Εύχομαι καλή δύναμη και καλή συνέχεια στο αξιόλογο έργο σου!!!