Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Γιορτή της μητέρας 2013



   Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τη μητέρα και την προσφορά της από παλιότερη ανάρτηση(με κλικ εδώ)  προτείνονται οι ακόλουθες κατασκευές και δραστηριότητες για τη γιορτή της :

  • Γράμμα στη μαμά:

  • Εικόνες για συζήτηση και κατασκευή φύλλων εργασίας:



  • Κατασκευή κάρτας 1:
Εξώφυλλο

  • Κατασκευή κάρτας 2:Η φωτογραφία του παιδιού σε puzzle:
Το πατρόν

  • Ακρόαση της υπέροχης  ερμηνείας σε νανούρισμα της Τάνιας Τσανακλίδου σε μουσική του Χρήστου Λεοντή και ποίηση του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα.

Ασημιά κουδούνια αντηχούν στον δρόμο
πούθε πας μικρό μου ηλιοχιόνιστο
- Πάω στις μαργαρίτες πέρα στο λιβάδι
πράσινο λιβάδι - σα ζωγραφιστό

- Πούθε πας μικρό μου διόλου δεν φοβάσαι
πέρα είν' το λιβάδι - ώρες μακριά
- Η δικιά μου αγάπη διόλου δεν φοβάται
τ'ανοιχτό τ'αγέρι την δενδροσκιά

- Τότε να φοβάσαι γιόκα μου τον ήλιο
ακριβό μου αγόρι ηλιοχιόνιστο
- Τα μαλλιά μου ο ήλιος τά΄καψε για πάντα
κι είμαι ασπρομάλλης δυο χρονώ μωρό


Δεν υπάρχουν σχόλια: