Η αξιολόγηση του
εκπαιδευτικού έργου έχει συστημικό χαρακτήρα με πολλά αλληλoεξαρτώμενα στοιχεία, όπως
παράγοντες (υποδομές, εξοπλισμό, μορφή και περιεχόμενο της σχολικής γνώσης,
μέσα διδασκαλίας), δομές (οργανωτικές και διοικητικές), διαδικασίες (μεθόδους
διδασκαλίας, παιδαγωγικές πρακτικές) πρωτοβουλίες (επιμορφωτικές δραστηριότητες,
αντισταθμιστικές και υποστηρικτικές παρεμβάσεις), κά. Κυρίως, όμως, συνδέεται
σε καταλυτικό βαθμό με ουσιαστικές αλλαγές στην κουλτούρα των ενδοσχολικών
σχέσεων και την αναμόρφωση των εκπαιδευτικών πρακτικών στο σχολείο(Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα σελ.5)
.ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:
- Εκπαιδευτικός σχεδιασμός-Παραδείγματα σχεδίων δράσης
- Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
- Διαδικασίες και Εργαλεία
- Σχέδια Εκθέσεων
1 σχόλιο:
Όποτε μπορείς. παρε με.
Φιλάκια Σοφία.Αθαν.
Δημοσίευση σχολίου