Ως επιμορφούμενη στην Τ4Ε από προσωπική επιλογή (μετά από έντονο προβληματισμό), κατέθεσα το παρακάτω σενάριο:
Σύντομη περιγραφή σεναρίου:
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, ένας νέος μαθητής ο Emil, εγγράφεται στην σχολική μονάδα και συνδέεται στην ψηφιακή τάξη. Στη διαδικασία της γνωριμίας και κατά την προσθήκη της φωτογραφίας του στον πίνακα γενεθλίων της εικονικής τάξης, η Νηπιαγωγός και οι συμμαθητές/τριές του, διαπιστώνουν ότι τα γενέθλιά του είναι την προσεχή εβδομάδα και αποφασίζουν από κοινού να οργανώσουν ένα διαδικτυακό πάρτι γενεθλίων, ώστε το νέο μέλος να νιώσει το αίσθημα της οικειότητας.
Καταγράφονται αρχικά μέσω της σύγχρονης ΕξΑΕ (πλατφόρμα Web Ex) οι πρότερες γνώσεις των παιδιών με προβολή και επεξήγηση εικόνων ενός πάρτι και στη συνέχεια ασύγχρονα μέσω ανάθεσης μιας άσκησης που ουσιαστικά αφηγείται μέσω της σειροθέτησης την ιστορία ενός πάρτι γενεθλίων (e-me content: Image Sequencing).
Στη συνέχεια σύγχρονα καταγράφονται σε εννοιολογικό χάρτη, οι ιδέες των παιδιών για την προετοιμασία ενός διαδικτυακού πάρτι και ακολουθεί η ανάθεση εργασιών σε ομάδες,. Προχωρούν στην υλοποίηση της ιδέας, με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού ή των εκπαιδευτικών (ΠΕ60.50 και ΠΕ06) και των γονέων, οργανώνοντας και συμμετέχοντας σε ποικίλες δραστηριότητες, καταλήγοντας με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων στη δημοσίευση των ζωγραφιών – δώρο στον Emil, που δημιούργησαν στην εφαρμογή: ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ του Φωτόδεντρου σε ένα padlet.
- Το σενάριο ( με κλικ στην εικόνα):
- Ο εννοιολογικός χάρτης (με κλικ στην εικόνα):
- Οι ενδεικτικές εφαρμογές στην e-me (με κλικ στις εικόνες):
- Τα video που χρσιμοποιήθηκαν:
- Τα ενδεικτικά φύλλα εργασίας αξιολόγησης:
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου