Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Βραβειάκι του BLOG


Ένα βραβειάκι έλαβα από το φιλικό ιστολόγιο της Σουλτάνας Μάνεση στις 24/02 και την ευχαριστώ θερμά, όπως και όλους όσους παρακολουθούν  τις αναρτήσεις του blog:

Ήρθε λοιπόν η ώρα να αυτοσυστηθώ σύμφωνα με τη δεοντολογία και να χαρίσω με τη σειρά μου το βραβείο σε 11 Blogs:
  • Κατάγομαι από την Κορινθία και πιο συγκεκριμένα:

        αλλά μεγάλωσα επί το πλείστον στην Αθήνα                                          

  • Έχασα τον πατέρα μου σε ηλικία 15 ετών και εκείνη την ημέρα μάλλον χάθηκε το ένα μου πόδι….στη ζωή
  • Εδώ και 10 χρόνια μετά το διορισμό μου περιπλανιέμαι σαν τον Οδυσσέα στις Κυκλάδες με έδρα τη Νάξο
  • Είμαι απαλή σαν το λούτρινο αρκουδάκι τον Αρθρούρο σύμβολο στο blog μου μα αρκετές φορές χρειάζεται να δείχνω το σπαθί μου όταν με αναγκάζουν…
  • Αγαπώ τα παιδιά και αρκετές φορές παρασύρομαι από τον αυθορμητισμό και την αφοπλιστική τους ειλικρίνεια και προτιμώ να είμαι μάχιμη στην τάξη και δημιουργική, απέχοντας από «αξιώματα»
  • Αντιπαθώ την ίντριγκα και το κακόβουλο κουτσομπολιό
  • Πιστεύω στις αξίες και τα όνειρα
  • Λατρεύω τα ταξίδια και την περιπέτεια
  • Οι νέες τεχνολογίες ξεκίνησαν το 2002 για μένα μετά από παρότρυνση ενός...κακού λύκου.
  • Το blog ξεκίνησε το 2008 ως συνέπεια της εκπαίδευσής μου σε ΠΑΚΕ Αττικής ως επιμορφώτρια Β΄Επιπέδου στις ΤΠΕ, αλλά διακόπηκε βιαίως από «καλοθελητές»
  • Αποτελεί μια προσπάθεια απόδειξης -όπως και τόσα ιστολόγια συναδέλφων- σε συναδέλφους  εκπαιδευτές ΠΕ70 ότι ο υπολογιστής στο Νηπιαγωγείο που δουλεύει διαρκώς με project και αναζητά υλικό, δεν είναι έπιπλο στην τάξη, αλλά εργαλείο της δουλειάς μας.
Σας αφιερώνω το τραγούδι που κάποτε το στήριγμά μου μου αφιέρωσε:


Με τη σειρά μου χαρίζω το βραβείο και εύχομαι "keep walking "στα παρακάτω φιλικά ιστολόγια Νηπιαγωγών:

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ:"Η Κοκκινοσκουφίτσα"

   Στον παλαιότερο Οδηγό Νηπιαγωγού (2007, κεφ 8, σελ.101-105) αναφέρεται ως προτεινόμενη δραστηριότητα αφηγηματικού λόγου, η αναδιήγηση του παραμυθιού της Κοκκινοσκουφίτσας από τα παιδιά κατά τη διάρκεια του έτους ως δείγμα εξέλιξης του προφορικού λόγου.
Σε αυτή την ανάρτηση το πασίγνωστο παραμύθι -και αγαπημένο των παιδιών-της Κοκκινοσκουφίτσας και της περιπέτειάς της με το λύκο στο δάσος, ζωντανεύει μέσα από:
  •  Πίνακες και  γλυπτά απ΄όλο τον κόσμο( με κλικ στην εικόνα):
Η Κοκκινοσκουφίτσα στην τέχνη
  • Στα χέρια των μικρών παιδιών με δαχτυλόκουκλες:
 

  • ...και μαριονέτα χάρτινη:
  • Σε έγχρωμες κούκλες( με κλικ στην εικόνα):
 
 ***Περισσότερες έγχρωμες κατασκευές εδώ.
  • Εικόνες διαδοχής:
  • Οι πρωταγωνιστές σε ρολά :

  •  Σε γλωσσοπίεστρα:

  •  Ντύνω με χαρτί το λύκο και την Κοκκινοσκουφίτσα ( με κλικ στην εικόνα, 3 σελίδες):
http://www.doverpublications.com/zb/samples/489892/sample5a.htm
  • Και το δικό μας ταμπλό:

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΑΞΗΣ


  Σας παραθέτω ημερολόγια τάξης που χρησιμοποιούμε στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με κάθε εποχή του χρόνου  και ελπίζω να χρησιμεύσουν.Οι μήνες   σε cupcakes εδώ  από προηγούμενη ανάρτηση με τους 12 μήνες του χρόνου:


   
 

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

ΑΠΟΚΡΙΑ στο Νηπιαγωγείο 2013


 
  Αποκριά 2013
ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ:
  • Ζωγραφιές ( με κλικ στην εικόνα):
 
  • Κατασκευή-παιχνίδι: "Ντύσε την κούκλα":
 

  •  Κατασκευή καπέλων:
Κινέζικο καπέλο ή καπέλο- σαλιγκάρι//πεταλούδα


  • Μάσκες( με κλικ στην εικόνα):

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Το σώμα μου ...συνέχεια

  Η ενότητα "Το σώμα μου" περιλαμβάνει εκτός από τα μέρη του σώματος και τα παιχνίδια θέσεων στο χώρο, την υγεινή , τις αισθήσεις, το ντύσιμο και τη διατροφή. Με τα παιδιά αρχικά δημιουργήσαμε:
  • Με τη βοήθεια του υπολογιστή έναν πίνακα αναφοράς  της τάξης με τα μέρη του σώματος και τις ονομασίες τους με καρτέλες ταύτισης-γραφή και ανάγνωση- σε ομαδικό και στη συνέχεια σε ατομικό επίπεδο.
Το πατρόν

Το αποτέλεσμα
  •  Ζυγιστήκαμε, μετρήσαμε το ύψος μας,  αυτοπαρουσιαστήκαμε και συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας:

  •    Στη συνέχεια μάθαμε τα ονόματα των δακτύλων μας και κατανοήσαμε την χρησιμότητά τους στην αφή και την ομαδικότητα που χαρακτηρίζει τη λειτουργία τους, συμπληρώνοντας ο καθένας τους πιθανούς διαλόγους στο comic:
  • Προχωρήσαμε στην κατασκευή αθρωτών παιδιών:

  • Παίξαμε με το παιχνίδι του ξύλινου παπουτσιού , μαθαίνοντας να δένουμε κορδόνια και συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας(dot to dot):
  • Για εμπέδωση παρακολουθήσαμε το παρακάτω video:
 
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΡΤΕΛΕΣ ΓΙΑ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ-Οι δώδεκα μήνες του χρόνου

    Μαζί με τα παιδιά ζωγραφίζουμε τους δώδεκα (12) μήνες του χρόνου  και ετοιμάζουμε έναν μικρό πίνακα αναφοράς. Οι εικόνες είναι όλες στο ίδιο μέγεθος για καλύτερη εκτύπωση.